Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών ν. Καρδίτσας πραγματοποίησε τριήμερη προσκυνηματική και ψυχαγωγική εκδρομή στην Τήνο-Σύρο στις 10-11 και 12 Ιουνίου του 2016.

Ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών ν. Καρδίτσας πραγματοποίησε τριήμερη προσκυνηματική  και ψυχαγωγική  εκδρομή στην Τήνο-Σύρο στις 10-11 και 12 Ιουνίου του 2016. Η αναχώρηση έγινε στις 1.00 η ώρα  το πρωί  ξημερώνοντας Παρασκευή και στις 07.30 φτάσαμε στο λιμάνι της Ραφήνας απ΄ όπου στις 08.00 το πρωί με το πλοίο της γραμμής αναχωρήσαμε για την Τήνο.

Στην Τήνο επισκεφτήκαμε  τον ι. ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου οι εκδρομείς προσκύνησαν τη θαυματουργή εικόνα της Μεγαλόχαρης. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε για προσκύνημα και την ι. μ. της αγίας Πελαγίας. Το μεσημέρι με άλλο πλοίο αναχωρήσαμε από την Τήνο για τη Σύρο , όπου και καταλύσαμε στο ξενοδοχείο που βρίσκεται στον όμορφο Γαλισσά .Το βραδάκι επισκεφτήκαμε την Ερμούπολη για περιήγηση στην όμορφη παραλία της και στα στενά της δρομάκια για τσιπουράκι και βραδινό φαγητό.

Τη δεύτερη μέρα με τον ξεναγό μας επισκεφτήκαμε το βιομηχανικό μουσείο της Ερμούπολης , τον ι. ν. Κοιμήσεως  της Θεοτόκου , όπου βρίσκεται η θαυμαστή εικόνα της που ζωγράφισε ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, το δημαρχείο της Ερμούπολης που βρίσκεται στην πλατεία Μιαούλη καθώς και το θέατρο της Ερμούπολης. Ο ελεύθερος χρόνος ήταν  αρκετός για περιήγηση και γεύμα.

Την τρίτη μέρα επισκεφτήκαμε το εργοστάσιο συριανών λουκουμιών και χαλβαδόπιτας. Στη συνέχεια μεταβήκαμε στον ι. ν. αγίου Νικολάου. Στην άνω Σύρο οι εκδρομείς επισκέφτηκαν την καθολική εκκλησία του αγίου Ιωάννου και το μουσείο του Μάρκου Βαμβακάρη. Για το τέλος αφήσαμε  το πανέμορφο χωριό Κίνι με τη θαυμάσια παραλία του.

Η αποχώρηση από την Ερμούπολη έγινε στις 16.00 το απόγευμα και στις 20.00 φτάσαμε στον Πειραιά . Από εκεί επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για την Καρδίτσα.
Ο ΣΕΑΝ Καρδίτσας ευχαριστεί τους συμμετέχοντες για την άψογη συμπεριφορά τους καθώς και τον οδηγό του λεωφορείου κο Κατσιφό για την άριστη συνεργασία .