Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΕΑΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


Το Δ.Σ. του ΣΕΑΝ   ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ανταποκρινόμενο στις επιταγές της Κυβέρνησης για περιορισμό του κινδύνου μετάδοσης του κορωνοϊού (COVID-19), αποφάσισε την αναστολή της λειτουργίας του γραφείου και των δραστηριοτήτων του μέχρι νεωτέρας.  



Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας

Έκκληση προς τους πολίτες για Ατομική Προφύλαξη και Κοινωνική Ευθύνη

Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες που δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και έχουν ήπια συμπτώματα ίωσης να μην προσέρχονται στα δημόσια νοσοκομεία της χώρας προκειμένου να εξεταστούν για τον νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2. Υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης της νόσου σε ευπαθείς ομάδες, αλλά και να εκτεθούν οι ίδιοι στον SARS-CoV-2 σε περίπτωση που δεν νοσούν ήδη. Ο ΕΟΔΥ έχει υιοθετήσει κριτήρια εργαστηριακού ελέγχου σύμφωνα με τις Oδηγίες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πρόληψης Νοσημάτων (ECDC).

Δίνεται προτεραιότητα για την εξέταση στους συμπολίτες μας με σοβαρή αναπνευστική νόσο, καθώς και σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας με χρόνια προβλήματα υγείας. Το πιο αποτελεσματικό μέτρο περιορισμού της επιδημίας είναι ο περιορισμός κατ’ οίκον με την εμφάνιση συμπτωμάτων ίωσης για τα άτομα που δεν ανήκουν σε ευπαθή ομάδα.

Πρέπει να τονισθεί, ότι όσοι έχουν ήπια συμπτωματολογία ή αναζητούν γενικές πληροφορίες για τον νέο κορωνοϊό, να μην καλούν τον ΕΟΔΥ, αλλά να απευθύνονται στον προσωπικό τους ιατρό.

Περισσότερα πληροφορίες για τα μέτρα προφύλαξης στο www.eody.gov.gr

Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας

EODY.GOV.GR
Αρχική – Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας
Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας

Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

Εκπαίδευση σε βασικές γνώσεις και δεξιότητες αντικειμένων Πεζικού πραγματοποίησε ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών νομού Καρδίτσας.


Ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών νομού Καρδίτσας πραγματοποίησε ολιγόωρη εκπαίδευση επάνω σε βασικές γνώσεις και δεξιότητες αντικειμένων Πεζικού. Τα αντικείμενα σχετίζονταν με:


Υλικά και φόρτος μάχης, καθώς και οι τρόποι χρήσης αυτών

Ατομική Τακτική, βασικές θέσεις βάλλοντος

Τακτικές ομάδας πεζικού


·         Η συμμετοχή σε αυτήν την πρώτη προσπάθεια ξεπέρασε κάθε προσδοκία από άποψη αριθμού  και επιπέδου των συμμετεχόντων , που κατέβαλλαν προσωπικό κόπο εν μέσω κρίσεως να συν ευρεθούν και να συν εκπαιδευτούν με συναδέλφους Εφέδρους , όλων των  Όπλων και Σωμάτων ,δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους και μεμονωμένα αλλά και σαν Ομάδες σε ένα αρκετά επίπονο και απαιτητικό σενάριο.

·         Ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών νομού Καρδίτσας  θέλει να ευχαριστήσει ολόθερμα όλους τους συμμετέχοντες .

              Η Ελληνική Εφεδρεία απέδειξε για άλλη μια φορά τον υψηλό βαθμό ετοιμότητας και του σθένους που διέπει την ελληνική ψυχή κι είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε κάλεσμα της Πατρίδας.

















Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Με λαμπρότητα ο εορτασμός του μεγάλο έπους των δυτικοθεσσαλών πεσόντων στο Ύψωμα 731 (+Φώτο +Βίντεο)


Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και κάθε επισημότητα γιορτάστηκε σήμερα (Κυριακή 8/3) το πρωί στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσας η μεγάλη επέτειος του έπους των δυτικοθεσσαλών πεσόντων που αντιστάθηκαν γενναία στις σιδηρόφρακτες μεραρχίες του Ιταλού δικτάτορα Μουσολίνι, στο Ύψωμα 731 της Κλεισούρας, στο Αλβανικό μέτωπο!
Ήταν μια Τιτανομαχία που διήρκησε από τις 6 το πρωί της 9ης Μαρτίου 1941 έως και τις 24 του ίδιου μήνα, κατά την οποία οι Έλληνες απέκρουσαν επιτυχώς την καλά προετοιμασμένη μεγάλη Εαρινή Ιταλική Επίθεση και ταπείνωσαν τον Μουσολίνι, που παρακολουθούσε από κοντά την πολυήμερη μάχη. Πρωταγωνιστές της ήταν οι άντρες του 5ου Συντάγματος Πεζικού Τρικάλων, στο οποίο υπηρετούσαν κυρίως Τρικαλινοί και Καρδιτσιώτες.


   
                                                                        ΠΗΓΗ


ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ


Με κάθε επισημότητα τιμήθηκε το πρωί της Κυριακής η επέτειος προς τιμή των ηρώων του Υψώματος 731 στην Κλεισούρα, το Μάρτιο του 1941.



Στις 10.30 τελέσθηκε η επίσημη δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης κ. Κώστα Τσιάρα, του βουλευτή κ. Γιώργου Κωτσού, του Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ. Κωστή Νούσιου, περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων και της τοπικής ηγεσίας των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ε.Δ. όπου και έγινε λιτάνευση των εικόνων με αφορμή τον εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας.



+

 
Ακολούθησε ομιλία από τον κο Ντενισιώτη Ιωάννη, Πρόεδρο εφέδρων αξιωματικών Ν. Καρδίτσας – Μαθηματικό


Εν συνεχεία τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση προς τιμή των πεσόντων, στον προ του Ηρώου Χώρο. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κατάθεση στεφάνων και την ανάκρουση του εθνικού ύμνου από την φιλαρμονική του Δήμου.









 
                                                             

                                                                         ΠΗΓΗ


ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ


Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

ΚΕΟΑΧ : Συνάντηση Εφέδρων Αξιωματικών των ΣΕΑΝ Καρδίτσας, Αν.Αττικής, Λάρισας και Σερρών. Εκπαίδευση και πορεία στο χιόνι. Επίσκεψη στην Ι.Μ. Αγ.Τριάδας Σπαρμού.



Έφεδροι Αξιωματικοί των Συνδέσμων Αν. Αττικής, Καρδίτσας, Λάρισας και Σερρών συναντήθηκαν και εκπαιδεύθηκαν το Σαββατοκύριακο 22-23/2/2020 στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ορεινού Αγώνα και Χιονοδρομιών (ΚΕΟΑΧ), στην περιοχή Βρυσοπούλες του Ολύμπου και συγκεκριμένα στη θέση Νίκη, σε υψόμετρο 1.820 μ., μετά από πρωτοβουλία του Προέδρου του ΣΕΑΝ Καρδίτσας Γιάννη Ντενισιώτη.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε θεωρητική εκπαίδευση πορείας (υλικά, εφόδια, τεχνικές) και τακτικές επιβίωσης σε χιονοσκεπές περιβάλλον από τον Συνταγματάρχη ε.α.  Ειδικών Δυνάμεων, επίδειξη του «Σακιδίου Ετοιμότητας Εφέδρου Αξιωματικού» από το μέλος του ΣΕΑΝ Σερρών Σάββα Καρίπογλου, πορεία το πρωί της Κυριακής στο χιόνι με το Σύλλογο Ιερολοχιτών Θεσσαλονίκης και τέλος ενημέρωση από τον Αξιωματικό Υπηρεσίας του Κέντρου για την εκπαίδευση των στελεχών των Ειδικών Δυνάμεων καθώς και των λοιπών Όπλων του Στρατού Ξηράς και των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων.

Εκτός όμως από το σκέλος της ενημέρωσης και της εκπαίδευσης, το διήμερο αυτό αποτέλεσε και μια σπουδαία ευκαιρία για να βρεθούν μεταξύ τους και να γνωριστούν Έφεδροι Αξιωματικοί από τέσσερις περιοχές της πατρίδας μας, να ανταλλάξουν απόψεις και να προβληματιστούν επάνω στα θέματα της Εφεδρείας.

Τέλος, οι Έφεδροι Αξιωματικοί, το βράδυ του Σαββάτου έκοψαν την πίτα τους






Το ΚΕΟΑΧ βρίσκεται στην περιοχή Βρυσοπούλες του Ολύμπου και συγκεκριμένα στη θέση Νίκη σε υψόμετρο 1.820 μ. Εγκαταστάθηκε στο σημερινό στρατόπεδο το οποίο ονομάστηκε Στρδο «Τχη(ΠΒ) Παπαρόδου Ιωάννη» το 1960. Η ονομασία αυτή αποτελεί ελάχιστη ένδειξη τιμής προς τον ανδρείο ιδρυτή του 1ου Τάγματος Χιονοδρόμων, ο οποίος κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του (1940 - 1941), έπεσε ηρωικά μαχόμενος την 15 Απριλίου 1941, ως Δκτης Μοίρας Πυροβολικού στα υψώματα Δισπηλιού, νότια της λίμνης Καστοριάς, κατά τον επιβραδυντικό αγώνα στη Γερμανική προέλαση και χωρίς να υποχωρήσει παρά τη σχετική διαταγή.
Στο ΚΕΟΑΧ γίνεται η εκπαίδευση στελεχών των Ειδικών Δυνάμεων καθώς και των λοιπών Όπλων του Στρατού Ξηράς και των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Διεξάγονται επίσης συνεκπαιδεύσεις με στελέχη ξένων κρατών.
Τα σχολεία τα οποία διεξάγονται στο ΚΕΟΑΧ είναι :
(1) Σχολείο Επιβιώσεως σε Ορεινές – Χιονοσκεπείς Περιοχές (ΣΕΟΧΠ).
(2) Εκπαίδευση Στρατιωτικών Σχολών (ΣΣΕ –ΣΜΥ).

(3) Εκπαίδευση Μονάδων.





Κατά την πρώτη ημέρα της παραμονής μας, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε επίδειξη του «Σακιδίου Ετοιμότητας Εφέδρου Αξιωματικού»  την ευθύνη της οποίας είχε ο Εφ. Αξκός του ΣΕΑΝ Σερρών Σάββας Καρίπογλου. Με το πέρας της επίδειξης, ο Συντονιστής Εκπαίδευσης του ΣΕΑΝ Σερρών Σαράντης Τρεβλόπουλος επέδωσε στους Προέδρους των ΣΕΑΝ Καρδίτσας και  Αν. Αττικής έντυπες εκδόσεις σχετικά με το «Σακίδιο Εφέδρου Αξιωματικού» και του «Συστήματος Πολιτικής Προστασίας» ΣΥΠΠΟ τα οποία μπορεί να τα βρει και να τα κατεβάσει κάθε ενδιαφερόμενος από την ιστοσελίδα τους. Εν συνεχεία παρακολουθήσαμε θεωρητικό μάθημα για πορεία στο χιόνι από τον Συνταγματάρχη ε.α. Νικόλαο Σκιαδά.







Το πνεύμα συναδελφικότητας σφραγίστηκε στο δείπνο  του Σαββάτου κατά τη διάρκεια του οποίου ανταλλάχθηκαν αναμνηστικά  ανάμεσα στους Εκπροσώπους των Συνδέσμων


Την Κυριακή το πρόγραμμα είχε πορεία στο βουνό. Με το πέρας της δραστηριότητας, πραγματοποιήθηκε  ανταλλαγή αναμνηστικών των Συνδέσμων με τον Επόπτη του Στρατοπέδου και εν συνεχεία,  η αποστολή μετέβη στην Ιερά Μονή Αγίας Τριάδας Σπαρμού, προκειμένου να λάβουμε την ευλογία του Ηγούμενου πριν το ταξίδι της επιστροφής. 

Ευχαριστούμε τη Δ/νση Ειδικών Δυνάμεων για την έγκριση του αιτήματός του ΣΕΑΝ Καρδίτσας, και τον Διοικητή του ΚΕΟΑΧ για τη φιλοξενία στις εγκαταστάσεις του Στρατοπέδου «Τχη (ΠΒ) Παπαρόδου Ιωάννη.


Ευχαριστούμε επίσης τους Προέδρους των ΣΕΑΝ Αν. Αττικής κ. Θεόδωρο Μπριάνη και Σερρών κ. Βασίλειο Κατιρτζόγλου για την συμβολή τους στην πραγματοποίηση της εξόρμησης.


Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Πιστοποιήσου ως Έφεδρος στη Σελίδα που δημιούργησε το ΓΕΣ



Στην παρακάτω επιστολή του Γ.Ε.Σ/Δνση Επιστρατεύσεως καλούμαστε να μπούμε μέσω του Υπολογιστή μας ο καθένας μας και να επικαιροποιήσουμε τα στοιχεία μας, ώστε να γνωρίζει η αρμόδια Μονάδα Επιστρατεύσεως αν έχουν γίνει κάποιες αλλαγές στην διεύθυνσή μας, το τηλέφωνό μας, το e-mail μας κ.α.
Για το λόγο αυτό μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας, σύμφωνα με τις οδηγίες που μας δίνουν μέσα από το σύστημα.







Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι Προαγωγές των Εφέδρων Αξιωματικών για το έτος 2020. (ΦΕΚ 111/05/02/2020 Τεύχος Γ’)


Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι Προαγωγές των Εφέδρων Αξιωματικών για το έτος 2020. (ΦΕΚ 111/05/02/2020 Τεύχος Γ’). Θερμά Συγχαρητήρια στους προαχθέντες συναδέλφους!
                                    ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

              http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html…           

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

Τίμησε με την παρουσία του τον Σύνδεσμο Εφέδρων Αξιωματικών ν. Καρδίτσας ο επίτιμος Διοικητής της 1ης Στρατιάς Αντιστράτηγος ε.α. Δημόκριτος Ζερβάκης.


Με τις ευλογίες του Αρχιμανδρίτη π. Αμφιλόχιου Παπανδρέου, Πρωτοσύγκελου της Ιεράς μας Μητροπόλεως πραγματοποιήθηκε η κοπή τις  πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συνδέσμου  Εφέδρων Αξιωματικών ν. Καρδίτσας

Ο πρόεδρος του συνδέσμου Γιάννης Ντενησιώτης, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, αναφέρθηκε στο σκοπό και την αποστολή των μελών του συνδέσμου σε όλες τις εκφράσεις της τοπικής κοινωνίας .
«Οι έφεδροι αξιωματικοί μπορεί να είναι ενταγμένοι στο κοινωνικό γίγνεσθαι του τόπου τους και να προσφέρουν από θέσεις ευθύνης τις υπηρεσίες τους προς την κοινωνία , αλλά είναι και έτοιμοι να ανταποκριθούν στο κάλεσμα της Πατρίδας εάν και εφόσον απαιτηθεί».  Αυτό τόνισε στον χαιρετισμό του προς τις πολιτικές και στρατιωτικές αρχές του τόπου , αλλά,  και προς τους Έφεδρους Αξιωματικούς που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση για την κοπή της πίτας του Συνδέσμου, ο Πρόεδρος του ΣΕΑΝ Καρδίτσας .

 Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους  θρησκευτικές, πολιτικές, στρατιωτικές, αστυνομικές  και πυροσβεστικές αρχές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τίμησε με την παρουσία του τον Σύνδεσμο , ο επίτιμος Διοικητής της 1ης Στρατιάς Αντιστράτηγος ε.α. Δημόκριτος Ζερβάκης, καθώς και μέλη των Διοικήσεων του ΣΕΑΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, του ΣΕΑΝ Λάρισας και της ΑΠΟΕΑ, επιβεβαιώνοντας το θερμό κλίμα που επικρατεί στις σχέσεις των εφέδρων ανά τη Θεσσαλία.

Ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών ν. Καρδίτσας  ευχαριστεί θερμά όσους παραβρέθηκαν  στην εκδήλωση αυτή.