Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2022

Λάρισα: Τίμησαν τον προστάτη τους Άγιο Νικήτα ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών (φώτο – βίντεο)


Τον προστάτη των Εφέδρων Αξιωματικών Άγιο Νικήτα τίμησε το πρωί της Κυριακής ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών Λάρισας.

 

Αρχικά, τελέστηκε επίσημη δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης & Τυρνάβου κ. Ιερώνυμου, παρουσία εκπροσώπων Αρχών και φορέων της πόλης.

 

Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο χώρο του μνημείου των Εφέδρων Αξιωματικών στο Λόφο Φρουρίου, εκεί όπου τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση και κατατέθηκαν στεφάνια.





ΠΗΓΗ

ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ









Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΤΟ ΑΓΗΜΑ ΤΩΝ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΥΡΝΑΒΟ.





Εντυπωσιακή και συγκινητική ήταν η Αναπαράσταση της Εισόδου του Ελληνικού στρατού που  διοργάνωσε για πρώτη φορά ο Δήμος Τυρνάβου, την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου 2022.




                                                                           ΠΗΓΗ

ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

https://veteranos.gr/entyposiase-agima-ton-efedron-axiomatikon-stin-anaparastasi-tis-isodou-tou-stratou-tyrnavo-ston/
 

Μια ονειρική συναυλία στην Καρδίτσα από την περίφημη Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022.



 Η Καρδίτσα θα είναι και φέτος η προνομιούχα πόλη σε όλη τη Θεσσαλία, που θα φιλοξενήσει την  περίφημη Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού, την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022 , στην κεντρική πλατεία της πόλης , σε μια ονειρική συναυλία με τα ομορφότερα  τραγούδια της Ελληνικής μουσικής .

 

 

Η Μπάντα ΓΕΝ , είναι περιζήτητη και πραγματοποιεί μόνο επιλεγμένες εμφανίσεις, έχει παντού τεράστια αποδοχή και αναγνωρισιμότητα για την μοναδική ποιότητά της, ενώ αναδεικνύει την Κοινωνική Αλληλεγγύη ως υπέρτατο κοινωνικό αγαθό, σε συνεργασία με το Δίκτυο «Περραιβία», με το οποίο έχουν, ήδη, συνδιοργανώσει είκοσι (20)συναυλίες, τα τελευταία χρόνια, στηρίζοντας πολλές κοινωνικές δομές, σε όλη τη Θεσσαλία.

 

Το ΓΕΝ και η  Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού , τιμώντας την περυσινή υποδειγματική φιλοξενία και διοργάνωση από τον Δήμο Καρδίτσας και το Δίκτυο «ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ», αποδέχτηκε ευχαρίστως την πρόσκληση.

 

Η , σπάνια ομορφιάς, συναυλία έχει τίτλο «Μουσικό ταξίδι με τη Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού»!»  και  θα είναι, όπως κάθε χρόνο, μια σπονδή στην ποιότητα και  στην αισθητική, ενώ  θα μας ταξιδέψει σε χρυσές εποχές,  μέσα από εξαιρετική μουσική ,τραγούδι, εικόνες, χορογραφίες, νοσταλγία και έντονα συναισθήματα. (Συνθέτες: Μ. Θεοδωράκης, Γ. Μουζάκης, Μ. Πλέσσας, Μ. Χατζιδάκις, Γ. Μαρκόπουλος, Α. Καλδάρας, Σ. Κραουνάκης, Χρ. Νικολόπουλος, Μ. Λοiζος, Δ. Σαββόπουλος, Στ. Ξαρχάκος, Γ. Νταλάρας, Ν. Ζιώγαλας κ.ά.).

 

Tην καλλιτεχνική Διεύθυνση της Μπάντας έχει ο νέος της ακούραστος  μαέστρος Πλωτάρχης (Ε) Αντώνης Καραγουδάκης ( Αρχιμουσικός ΠΝ), ο οποίος συνεχίζει  επάξια τη λαμπρή πορεία της σε Ελλάδα και εξωτερικό και διατηρεί την απαράμιλλη ποιότητά της .

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι τυχεροί βρεθούν στην Καρδίτσα στις 7/9/2022, που τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε ένα κέντρο πολιτισμού, θα απολαύσουν ένα σπάνιας ομορφιάς θέαμα, που δύσκολα  συναντά κανείς , αφού η Μπάντα ΓΕΝ που  πραγματοποιεί μόνο αυστηρά επιλεγμένες εμφανίσεις, θα έλθει στην Καρδίτσα, με όλους τους σημαντικούς σολίστες-μουσικούς  της και τους εξαιρετικούς της ερμηνευτές   Μαρίζα Σακελλαρίου (Σοπράνο), Θοδωρή Μπιράκο (Βαρύτονο) , Ανδρέα Καραούλη (τενόρο) και  Μανώλη Κοκκώνη (τενόρο) .

 

Σημειώνεται ότι η Μπάντα ΓΕΝ  τα τελευταία χρόνια, κατατάσσεται ,πλέον , στις καλύτερες  της Ευρωπαϊκής ηπείρου και προσκαλείται για εμφανίσεις σε όλη την υφήλιο.

 

 

Κυριακή 14 Αυγούστου 2022

"ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΝ ΚΑΙ ΣΚΕΠΗΝ ΖΩΗΣ ΕΜΗΣ ΤΙΘΗΜΙ"




 

Το "Πάσχα" του καλοκαιριού, μία από τις μεγαλύτερες γιορτές της Χριστιανοσύνης μας βρίσκει να ανταμώνουμε ξανά με γνωστούς, φίλους και συγγενείς για να εορτάσουμε με ευλάβεια την Κοίμηση, τη Ταφή και την Μετάσταση της  Υπεραγίας Θεοτόκου. 

Η Παναγία να μας βοηθήσει όλους να σταθούμε όρθιοι απέναντι στις δυσκολίες που έρχονται και με τη θεία χάρη Της, ως φωτεινός οδηγός δίπλα μας να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση.

Η Παναγία μας, το Στήριγμα μας, η Ελπίδα μας, η Μάνα μας, όπως Την  νιώθει ο καθένας μας μέσα στη ψυχή του, να μας προστατεύει και να μας χαρίζει υγεία και δύναμη. 

Καλή Παναγιά και καλό δεκαπενταύγουστο σε όλους!


ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 5ης Υ.ΠΕ

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ

ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

 

 

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ 2ου ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΗΛΙΟΥ 25-26/6/2022

 

Στις 25 και 26 Ιουνίου 2022 πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα της ΑΠΟΕΑ και διοργανωτές τους ΣΕΑΝ Μαγνησίας, Καρδίτσας, Λάρισας και Τρικάλων το 2ο Πανθεσσαλικό Σχολείο Εφέδρων Αξιωματικών. στο Προσκοπικό Κατασκηνωτικό Κέντρο «ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ» στα Χάνια Πηλίου, με την συμμετοχή 32 Εφέδρων Αξιωματικών .

Το 2ο ΠΣΕΑ είχε σκοπό τη σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των Εφ. Αξκών, την καλλιέργεια της ψυχικής ενότητας μεταξύ τους, την ηθική και πνευματική εξύψωσή τους καθώς και την βελτίωση της ετοιμότητάς τους, όπως προβλέπεται από το N. 1301/82 που ορίζει τους σκοπούς των ΣΕΑΝ.

Στην είσοδο υπήρχε συνεργείο κατατάξεως των Εφ. Αξκών το οποίο ήταν υπεύθυνο για την κατάταξη, ενημέρωση, τακτοποίηση στο χώρο των κοιτώνων εντός του Κατασκηνωτικού Κέντρου. Ο υπεύθυνος ιατρός διενήργησε όλους τους απαραίτητους υγειονομικούς ελέγχους και όλοι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε Rapid Test για την νόσο covid-19 κατά την προσέλευσή τους.

Οι Εφ. Αξκοί  παρακολούθησαν θεωρητικά αντικείμενα και συμμετείχαν σε πρακτική εκπαίδευση τόσο ημέρας όσο και νύχτας.

 Στο Σχολείο συμμετείχαν ως ασκούμενοι  Εφ. Αξκοί από ΣΕΑΝ  Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και ως εκπαιδευτές Εφ. Αξκοί από ΣΕΑΝ Αν. Αττικής, Θεσσαλονίκης, Σερρών και Φλώρινας.

Στην τελετή λήξης του Σχολείου παρέστη ως εκπρόσωπος του Διοικητή της 1ΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ /EU-OHQ,  ο Διευθυντής Ά Κλάδου Ταξίαρχος Δημήτριος Βαλσαμίδης. Ο Δντής παρακολούθησε μέρος της εκπαίδευσης, χαιρέτισε τους συμμετέχοντες και εν συνεχεία είχε γόνιμη συνομιλία με το Γεν. Γραμματέα της ΑΠΟΕΑ  και τους Προέδρους των ΣΕΑΝ. Με το πέρας του σχολείου επέδωσε τις βεβαιώσεις συμμετοχής στους Εφέδρους Αξιωματικούς.

Στο 2ο ΠΣΕΑ συμμετείχαν επίσης, ο Γεν. Γραμματέας της ΑΠΟΕΑ κ. Θρασύβουλος Λαδόπουλος οι πρόεδροι των ΣΕΑΝ Καρδίτσας κ. Ι. Ντενησιώτης, Λάρισας κ. Μ. Φωκάς, Μαγνησίας κ. Κ. Καραδήμας, Τρικάλων κ. Γ. Ράπτης, ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΑΝ Φλώρινας κ. Δ. Κωνσταντινίδης και το μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΑΝ Ανατ. Αττικής κ. Δ. Φάκος.

Θερμά συγχαρητήρια  στους εκπαιδευτές οι οποίοι παρουσίασαν ένα άρτια δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα όπως και στο ΣΕΑΝ Μαγνησίας που ανέλαβε και διεκπεραίωσε με ιδιαίτερη επιτυχία την δύσκολη αποστολή της ΔΜ.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα, το προσκοπικό καταφύγιο «ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ» για την παραχώρηση των εγκαταστάσεων του και την ΕΟΔΥΑ για την επίδειξη υλικών και τεχνικών για την αντιμετώπιση τραυμάτων μάχης και μαζικών αιμορραγιών.

Ο Αρχηγός του 2ου ΠΣΕΑ Εφ. Τχης (ΠΖ) κ. Κ. Καραδήμας και το επιτελείο του, καθώς και όλοι οι συνδιοργανωτές ΣΕΑΝ της Θεσσαλίας, εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες προς όλους τους συμμετέχοντες για την συνέπεια, την άψογη συμπεριφορά και το ήθος του εφέδρου αξιωματικού που επέδειξαν καθ΄ όλη τη διάρκεια του εκπαιδευτικού διημέρου. Το όραμα υπάρχει. Η μαγιά έχει δημιουργηθεί. Αναμένουμε ένα εξαιρετικό 3ο ΠΣΕΑ το 2023.









ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ 2ου ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΗΛΙΟΥ 25-26/6/2022

 










































Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

Θερινή Εκπαίδευση της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών


 Από 30 Μαΐου έως 17 Ιουνίου 2022, διεξήχθη η θερινή εκπαίδευση της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), στην περιοχή της Καναπίτσας Λιτοχώρου.

 Το πρόγραμμα εκπαίδευσης της Σχολής, περιέλαβε αντικείμενα επιχειρησιακής και ειδικής εκπαίδευσης, με τη χρήση πλωτών, μηχανοκίνητων και εναέριων μέσων.

 

#ΕλληνικόςΣτρατός, #HellenicArmy













                                                             ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Τρίτη 14 Ιουνίου 2022

Ο Δήμος Σοφάδων τίμησε τη μνήμη του Γενικού Αρχηγού της Θεσσαλικής Επανάστασης Κωνσταντίνου Ι. Ισχόμαχου

 Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 12/6 εκδήλωση τιμής και μνήμης στην ΤΚ Λουτρού για την προσφορά του Λοχαγού Κ.Ι. Ισχομαχου, πρωτεργάτη και γενικού Αρχηγού της Θεσσαλικής Επανάστασης 1878.

 

Ο Κωνσταντίνος Ισχόμαχος αποτέλεσε μια εμβληματική μορφή του απελευθερωτικού αγώνα και την ενσωμάτωση της Θεσσαλίας με την υπόλοιπη μικρή Ελλάδα το 1881.

 

 

 

Μετά το πέρας των χαιρετισμών πραγματοποιήθηκε η κεντρική ομιλία από τον πρόεδρο του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Ν. Καρδίτσας κ. Ιωάννη Ντενησιώτη. Αναλυτικά η τοποθέτησή του:

 

 

   Θα κούραζα το ακροατήριο αν έλεγα τι έχει κάνει και από ποιες θέσεις ευθύνης υπηρέτησε την αγαπημένη μας Πατρίδα το άξιο τέκνο της Κων/νος Ισχόμαχος.

    Ο Κων/νος Ισχόμαχος πίστευε στη Μεγάλη Ιδέα. Πίστευε ότι αρκεί μια ρωγμή για να μπει το φως. Πίστευε ότι η σταγόνα γίνεται ρυάκι κι αυτό χείμαρρος, ποτάμι, πέλαγος, ωκεανός.

     Με αυτά τα πιστεύω ίδρυσε την εταιρεία «Αδελφότης» με σκοπό την αφύπνιση των υπόδουλων Ελλήνων, ώστε να προκαλέσουν γενικές εξεγέρσεις σε Θεσσαλία, Ήπειρο, Μακεδονία και Θράκη.

   Στη Θεσσαλική Επανάσταση του 1878 συγκρότησε δικό του επαναστατικό σώμα διαθέτοντας το σύνολο της οικογενειακής του περιουσίας.

Το Γενικό Αρχηγείο της Επανάστασης το εγκατέστησε εδώ που βρισκόμαστε τώρα, στο Λουτρό της Καρδίτσας. Εδραίωσε την Επανάσταση στο θεσσαλικό κάμπο δίνοντας άνισες αριθμητικά μάχες, έχοντας στο πλευρό στο πλευρό του παλικάρια, με τεράστια ψυχικά αποθέματα θάρρους και γενναιότητας, στοιχεία τα οποία έκριναν τις μάχες με νίκη των ελληνικών όπλων.

Η δικαίωση των θυσιών του 1878 ήρθε το 1881, όταν η Θεσσαλία μας προσαρτήθηκε στον κορμό της Μητέρας Ελλάδας.

    Τιμήθηκε ο Κων/νος Ισχόμαχος από την Πατρίδα με παράσημα, βαθμούς αλλά και με την έδρα του Βουλευτή Λάρισας.

    Το ήθος αυτού του ανδρός φάνηκε μια φορά ακόμα διαθέτοντας τη βουλευτική του αποζημίωση για τις ανάγκες της ιδιαίτερης Πατρίδας του.

    Φτωχοί οι πρόγονοί μας το 1878, πλούσιοι όμως στα ιδανικά και στις αξίες γαλουχήθηκαν στην Μεγάλη Ιδέα. Σκοπός της ζωής τους να ελευθερώσουν τις χαμένες αλλά όχι ξεχασμένες Πατρίδες.

 

       Διπλασίασαν με το αίμα τους την Ελλάδα μας. Στο απόγειο της δόξας μας είχαμε Ανατολική Θράκη, Ίμβρο, Τένεδο και την περιοχή της Σμύρνης μας, το στολίδι της Μικράς Ασίας, το καμάρι της Ελληνικής Ιωνίας.

   Σήμερα πού είμαστε , φίλοι και φίλες, από πλευράς ιδεών;     Έχουμε έναν παρατεταμένο υβριδικό πόλεμο ετών από τη γείτονα Τουρκία, η οποία πλέον απειλεί από τα πιο επίσημα χείλη, Προέδρου και Υπουργού Εξωτερικών ότι τα νησιά μας και τα καταγάλανα νερά που τα βρέχουν δεν είναι ελληνικά, αλλά ανήκουν στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, άρα σε αυτούς.

    Το Αιγαίο Πέλαγος, το ελληνικό Αιγαίο Πέλαγος το ονομάζουν με περίσσιο θράσος θάλασσα των νήσων.

 

     Απειλούν τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας γιατί επισκέπτεται την ελληνική Ψέριμο.

 

     Είμαστε έτοιμοι να πούμε «Μολώνλαβέ».

 

     Είμαστε έτοιμοι να πούμε «έως τον έτερο προσπέσει».

 

      Είμαστε έτοιμοι να πούμε «απάντων τιμιώτερον εστί η Πατρίς».

 

        Ο Θεός μας έδωσε το καλύτερο κομμάτι της γης. Μας επέλεξε όχι τυχαία. Μπορεί να έχουμε τις αδυναμίες μας, τα ελαττώματά μας, αλλά την κρίσιμη στιγμή , στο τελευταίο λεπτό, όλοι μας κρύβουμε μέσα μας το πνεύμα του Κων/νου Ισχόμαχου. Χωρίς να σκεφτούμε, γέρνουμε προς το σωστό, το καλό, το πρέπον.

  Ας είμαστε , φίλοι και φίλες, ενωμένοι, μονιασμένοι , σε μια μόνο φανέλα, τη Γαλανόλευκη και κάτω από τη σκέπη της Παναγίας μας κι όλων των Αγίων μας. Ας προτάξουμε τα στήθη μας ως ανθρώπινο τείχος σε κάθε επίβουλο, σε κάθε βάρβαρο.

    Πιστεύουμε στη Μεγάλη Γαλάζια Πατρίδα μας. Πιστεύουμε στα σύνορα της ψυχής μας. Πιστεύουμε στη Μεγάλη Ελλάδα. Πιστεύουμε ότι καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.

 

      Τελειώνω με τα λόγια του Μεγάλου Παύλου Μελά:

 

              Αν οπισθοχωρήσω, εκτελέστε με.

 

              Αν προχωρήσω, ακολουθήστε με.

 

                Αν σκοτωθώ, εκδικηθείτε με.

 

      Αθάνατοι όσοι θυσιάστηκαν για την Πατρίδα.

 

        Ζήτω η Ελλάδα μας, η Μεγάλη Ελλάδα μας.

2ο ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΗΛΙΟΥ


 

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΈΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.


 

Εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καλή επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Η φετινή σχολική χρονιά για ακόμη μια φορά ήταν δύσκολη, καθώς η πανδημία επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Ήρθε η ώρα όμως να ανταμειφθούν οι κόποι αυτής της χρονιάς.

Καλείστε λοιπόν να δώσετε την πρώτη σημαντική μάχη της ζωής σας, της ζωής που δεν αρχίζει και δεν τελειώνει με την επιτυχία ή την αποτυχία σ' ένα διαγωνισμό.

Σίγουρα η δοκιμασία των εξετάσεων είναι δύσκολη και επίπονη, καθώς κυριαρχεί το άγχος, όμως είμαι σίγουρος πως με τη βοήθεια και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών σας και την στήριξη και συμπαράσταση των γονιών σας, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ανεξαρτήτως λοιπόν αποτελεσμάτος με το τέλος των πανελλαδικών εξετάσεων ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για όλους σας με νέες προκλήσεις, όπου θα πρωταγωνιστήσουν με σκοπό την εξέλιξη και την πρόοδο σας

Καλή επιτυχία !!!

 

 

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 5ης Υ.ΠΕ

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ

ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ